Звіт за 2018-2019н.р.

Методобєднання вчителів початкових класів Жданівської ЗОШ працює над вирішенням науково – методичної проблеми «Особливості взаємодії учня та вчителя у процесі соціалізації особистості.»
Вся методична робота спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів,впровадження  в інноваційне навчання інтерактивних технологій;створення умов для формування ключових компетентностей учнів,педагогів,керівників; інтеграцію у навчально – виховний процес дітей з особливими потребами.
На засіданнях методобєднання розглядалися найрізноманітніші проблеми навчання і виховання.  Було обговорено  новий проект Державного стандарту. Особливу увагу звернули на новий базовий навчальний план .У період між засіданнями проводилися методичні тижні,індивідуальні та групові консультації, тижні педагогічної майстерності.











Метою навчання в школі  є виявлення і розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчо мислячої особистості, що володіє міцними базовими знаннями за курс середньої школи.
 У колективі налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки (взаємовідвідування уроків, розробка уроків, свят, екскурсій, планування). 
Учителі не тільки вимогливі до себе,   але  й  один до одного (аналіз відкритих заходів, уроків, ранків), адекватно реагують на критику.
Педагоги постійно  підвищують свій професійний  рівень на курсах при Дніпропетровському  ОІППО ,діляться, обмінюються придбаним досвідом зі своїми колегами.
Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів за минулий рік показав, що підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів. Адміністрацією школи вивчалось питання «Про стан викладання української мови у початкових класах, навчальних досягнень учнів початкових класів з української мови».  З  цією метою були проведені письмові роботи в 1-4 класах, відвідані та проаналізовані уроки української мови у 1-4 класах.
Вчителі початкових класів формують культуру писемного мовлення, проводять систематичну роботу з вивчення орфографії, розвивають практичні навички побудови синтаксичних конструкцій, стежать за охайністю зошитів учнів, вимагають від учнів  уважно ставитися до оформлення письмових робіт.
У процесі роботи виправдали себе такі форми : моделювання уроків і проведення їх у мультимедійному класі, індивідуальна та групова робота із слабовстигаючими та обдарованими учнями, корекція знань учнів на основі діагностичної діяльності вчителя, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів, підвищення в учнів мотивації до навчання, розробка складних тем програми,  ознайомлення  вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним досвідом, огляд новинок педагогічної та методичної літератури. Колектив вчителів початкових класів – творчий колектив, в якому працюють обдаровані учителі, які мають високу науково-теоретичну і методичну  підготовку, досконало володіють сучасними формами і методами розвиваючого навчання. Весь час  спрямовують   свою діяльність на  вдосконалення   та систематичне  впровадження  інноваційних форм навчально-виховної роботи з учнями. Результатом їх діяльності стають нові  моделі, методи, технології навчання і виховання.
Учителі намагаються створити такі умови для розвитку особистості, за яких розкриваються унікальні 
 здібності, властиві кожній дитині, виховується активний громадянин демократичного суспільства, будівник могутньої держави, патріот своєї   Вітчизни – України.
Кожний педагог постійно вдосконалює
  свою педагогічну майстерність. Замислюються над тим, як зробити дітей активними учасниками навчально-виховного процесу, навчити їх думати, проникати в суть явищ. Кожного класовода хвилює питання, як зробити навчання цікавим .Кожен урок, проведений вчителями – це  цікава подорож з дітьми у світ науки, це і гра, і пізнання нового, і радість творчого пошуку. Це час зростання особистості учнів, їх розумового розвитку, творчого мислення, психологічного комфорту. Зміст  праці  вчителі збагачують за допомогою різноманітних  інноваційних методів і прийомів. Їх уроки відзначаються логічною завершеністю, умотивованістю, оптимальністю вибору форм і методів роботи.
Башмакова Ольга Григорівна,  Бублич Зіна Василівна, Староконь Л. С. постійно спонукають учнів працювати в парах і групах, створюють умови для вільного висловлювання думки, міркування. Вчителі люблять своїх вихованців, допомагають їм усвідомити свою індивідуальність і неповторність, кожного дня під час уроків і в  позакласній діяльності створюють для учнів ситуацію успіху.
Особливо багато уваги вчителі приділяють посиленню ролі самостійної практичної і розумової пізнавальної діяльності, розвитку навичок самоконтролю в процесі цілеспрямованого пошуку знань. Застосовують
  ігрові  ситуації, головоломки, ребуси, логічні задачі, завдання на кмітливість, здогадку тощо. Кожний педагог початкової ланки – талановитий, творчий вчитель, працює з відкритим серцем. Їх очі світяться яскравим вогником, що освітлює життєвий шлях вихованців. Робота кожного класовода містить обов’язкові компоненти: участь родини; навчання дітей з урахуванням їхніх індивідуальних можливостей; робота в групах; виховання поведінки. 
Сучасний урок має бути розумним, цікавим, захопливим і радісним.

Згідно з річним планом роботи школи у травні адміністрацією школи вивчалась робота вчителів 1 – 4 класів над формуванням, розвитком і вдосконаленням навички читання учнів.
Перевіркою охоплено 
53 учні, з них читають:
На високому рівні – 20 уч. (37,7%)
На достатньому рівні – 17 уч. (32%)
На середньому рівні – 12 уч. (22 ,6%)
На початковому рівні – 4 уч.(7,5%)

Немає коментарів:

Дописати коментар